افزایش بازدید سایت + کسب درآمد از اینترنت www.iAlexa.ir

برنمه غذایی مهمترین بخش در افزایش عضله و حجم است و باید بسیار به آن توجه کرد به طوری که 70%غذا در حجم موثر است و 30%تمرین و باید غذای خوب و مقوی مصرف کرد
در بدنسازی باید سعی کنید در روز 5وعده غذایی مقوی داشته باشید در هر دو ساعت غذای کم ولی مقوی مثل فیله مرغ سینه مرغ فیله ماهی برنج....بخورید
سعی کنید نیم تا یک ساعت قبل از تمرین قوه بخورید چون کافئین دارد و بر انرژی تاثیر خوبی دارد و خستگی شما را از بین میبرد
سعی کنید ییک ساعت قبل از تمرین دو عدد سیب زمینی و دو عدد تخم مرغ بخورید که برای حجم عالی است و نیم ساعت قبل از تمرین یک لیوان شیر بخورید و اگر مکمل هم میخورید سعی کنید کراتین را نیم تا یک ساعت قبل از تمرین بخورید و کربو هیدرات هارا نیم ساعت قبل از تمرین بخورید
و برای بهتر تمرین کردن و حجم بهتر در موقع تمرین آب زیادی بنوشید بطوری که بین هر ست نصف لیوان آب خنک بنوشید
و سعی کنید بعد از تمرین کربو هیدرات بخورید و از سبزیجات مصرف کنید تا انرژی از دست رفته شده بدن بازگردد
استراحت وخواب کافی بر ضعله سازی بسیار مهم است و شما باید در شب 8 ساعت خواب داشته باشید


اگر این قوانین را رعیت کنید و درست تمرین کنید در ماه حد اقل یک کیلو رشد را دارید